tisdag 3 april 2012

Dagsformen - händer det nåt?

Hur muppigt det än känns så kan jag inte låta bli att kika lite extra i spegeln nuförtiden. Har de där timmarna i gymmet gett något synligt resultat ännu...? Och jag tror faktiskt att de har det. Nog för att jag fortfarande är en räka, men vågen visar lite plus den här månaden och det är förhoppningsvis inte bara inbillning att en del muskler börjar framträda en smula. För att öka muppfaktorn tog jag några bilder för att dokumentera dagsformen. Det finns typ en biceps iaf...


Styrkemässigt är det ingen tvekan om att det sker ökningar, vilket ju är den huvudsakliga poängen. Fast jag misstycker förstås inte om det medför en viss remodellering av kroppen som bonus :) 
Skulle haft några före-bilder också, men det verkar inte som att det blev några såna tagna. Jaja, om någon månad får jag använda dagens bilder som referens istället och se om det skett någon vidareutveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar