onsdag 12 juni 2013

Mörhet´n

Man är ju inte 18 längre... det känns! Helgen tog på rätt hårt och arbetsveckan bjöd till med några saftiga övertidstimmar direkt efterpå, sommarvädret har gett vika för något som liknar en regnig höststorm och min förhatliga pollenallergi kickade in under besöket i södern - allt sammantaget gör att jag känner mig lite halvsliten. Gav mig ändå på att köra ett hårt pass i gymmet igår och det var iofs något av ett styrkebesked, kroppen lever i allra högsta grad, utan det mesta av mattheten sitter helt klart i huvudet. Mental trötthet är dock inte att förakta heller, kan vara rätt skönt att ta några softa dagar denna vecka. 

Tyckte mig förresten se en kameramänniska ute i skogen vid downhillpremiären i Ö-vik för några veckor sen och nu dök bilden upp på Höga Kusten Bike Parks facebooksida. Det var en riktig kanondag det där, längtar tills jag får nya hojen och kan ge mig på backarna där igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar