måndag 20 februari 2012

Bara återhämtning & en veckosummering

Gick till spinningsalen för att köra ett 2-timmars återhämtningspass. Det gick sådär, borde ha lärt mig nu att det finns vissa pass man (jag) inte ska gå på om man (jag) vill sitta och glassa i lugn och ro. Så det blev delvis lite svettigare än tänkt, särskilt de avslutande intervallerna, men men... Siffror säger mer än ord ibland:
Maxpulsnoteringen under Pass 1 kom sig av ett litet ryck på slutet, låg annars <140 bpm hela tiden.

Igår var det söndag förresten, en lämplig dag för att summera träningsveckan. Enligt Funbeat såg den ut så här:
Drygt 11 timmars cykelträning i någon form samt 2 timmar annat bjäfs. Har liiite dåligt samvete för att det blev så klent med styrketräning, lovar mig själv bot och bättring på den fronten. Skärpning utlovas redan till imorgon, då ska jag greppa tag i skivstängerna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar