onsdag 26 mars 2014

Saknar lite timing och teknik

Runtrullning på snöfri fläck

Fortfarande bara lilla Sofiehemsskogen som bjuder på barkmark. Distanspass uteslutet alltså, det blir bara snurra runt på samma stigsnuttar och prova några teknikutmaningar här och där. Det gick väl mer eller mindre dåligt. Klart bäst var våffelpausen!! Oj vad jag saknar långa fikaturer med badstopp och kaffetermos. Men visst är det väl snart sommar? Tills dess får jag fortsätta nöta på tekniken och de vintermatta benen, det finns lite att jobba på...

Ofrivillig cykelparkering. 

4 kommentarer:

  1. exakt, så tänker jag med, en får träna teknik innan vädret är tillräckligt skönt för heldagsturer... fin bild btw!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker också att en får träna teknik tills man fått tillbaks flåset för att orka heldagsturer ;-)
      Haha, tack, Canyon poserade väldigt villigt liggandes där i skogen.

      Radera
  2. Fin blogg! Här ser jag att man kan få ytterligare inspiration till den cykling min son inspirerat mig till/släpat ut mig på.... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klok son! Följ honom så mycket du kan, det här är ju bästa sortens cykling!

      Radera