fredag 23 mars 2012

O du vidriga blånagel (inga bilder!)

I-landsproblem, jag vet, men det är så vidrigt med en blånagel som håller på att lossna. Fick mig en stämpling över stortån under ett innebandypass i höstas - och nu är den på väg att ge upp helt och hållet. Inte hela tån då, men nageln. Det jävliga är att det är en frisk remsa på ½ cm som fortfarande sitter fast i nagelbädden, resten är lös. Jag är ingen kräsmagad person, men blånaglar ger mig hurven.

Och efter morgonens innebandypass kan jag räkna in tre nya bollformade blåmärken på benen.
Snyggt! Eller inte.
Ändå är det lite skoj att springa och jaga den där lilla plastbollen en gång i veckan :)

Jag ska bespara er bilder på min massakrerade nagel, men om någon absolut vill se så kan jag ladda upp bilder på en extern site....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar