lördag 2 februari 2013

2h 50min distans - tyvärr inomhus

Det kom lite mer snö och det är flera snäpp för kallt för långpass ute. Det är lite tärande det här med vintern, trots att det finns vissa ljusglimtar en del dagar. Gårdagens pass var ju en höjdare t.ex., men jag längtar ändå efter barmark, värme, långa landsvägspass. I bästa fall är det 2-2½ månad kvar innan våren kommer, jag längtar. I nuläget är det dock bara att härda ut och hålla till godo med spinningpassen på IKSU. Pass med upplägg som har väldigt lite gemensamt med hur man bedriver cykelträning egentligen, men man får väl modifiera dem en smula så de passar dagens plan lite bättre.
Ett fullt godkänt "distanspass" skrapade jag ihop ändå. Nu sitter jag och funderar på om det inte är dags att inhandla årets första semla.
Dagens utsikt under knappa 3 timmar.
Eller ja, det var ju annat folk där också största
delen av tiden, men de slapp vara med på bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar