lördag 1 februari 2014

Har jag slutat spinna?

Bye bye IKSU

Den som läst min blogg ett tag minns kanske att föregående vintrar har varit besudlade med inlägg om spinning, flera gånger i veckan, långa trippelpass, intensiva intervaller, tröskelpass, idiotpass och bara rent tristessfyllda mängdpass, många pulsdiagram har florerat här i brist på vettigare träningsbilder. Men denna vinter...? Inte med ett endaste ord har jag nämnt spinning. Anledningen lika enkel som självklar: jag har slutat spinna. Ingen mer låtsascykling inomhus. IKSU-kortet är uppsagt sen en tid tillbaks. Livet är annorlunda och min inställning till träning likaså. Jag vill hellre skida utomhus än spinna inomhus och lägger pengarna på annat än ett snordyrt gymkort. Jepp, så är det med den saken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar