onsdag 26 februari 2014

Bara jag och mina fötter i skogen

Att sitta hemma och grubbla gör ingen gott

Utan träningen så hade dagens höjdpunkt varit att vi fått ny torktumlare och ett flashigt torkskåp i tvättstugan. Så trist och grå kan vardagen vara. Bokstavligt talat grå, ty molnen ligger låga över stan. Jag vill inte ha en sån vardag, det är inte hälsosamt och jag får tid att tänka för mycket. Det blir inga konstruktiva tankar när man bara drömmer om barriga stigar som badar i solstrålarna som sipprar ner genom trädkronorna. Nåå, ett redigt löppass gjorde gott för kropp och knopp och jag har tagit mig en dag närmare cykelsäsong :) OCH jag fick vara ute i skogen en sväng, mycket bra, väldigt välgörande! Tänk att vinterstigarna i Gammlia kan vara så fina till fots också, fast jag mest bara såg dem väldigt suddigt i min högpulsdimma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar