lördag 3 januari 2015

Farväl 2014, let´s kicka igång 2015

Springande start på året

Får se vad det blir för slags bloggande såhär i början av 2015, det borde vara en skidblogg med tanke på Vasaloppet, jag vill helst att det ska vara en cykelblogg för det är ju roligast, fast i realiteten får jag kicka igång året som en löparblogg. Årets två första pass har jag löpt: kort och rushigt samt lugnt och lite längre. Inte så mycket att orda om egentligen, isgatorna inbjuder inte direkt till cykling och plusgraderna har gått hårt åt snön i skidspåren. Då får en ta det som blir kvar.
2014 har vi vinkat adjö till, en dag när jag har lite att göra kommer ett inlägg med höjdpunkter. 2015 har anlänt och en annan dag (eller samma dag som tidigare nämnd) ska jag plita ner några tankar, målpunkter och önskningar inför det nya året.

Gott nytt år och god fortsättning!

Tumme upp för nytt år och två sköna träningspass med hyfsat formbesked.

Vy från löpturen över den isbelagda älven med stadens ljus i fjärran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar