lördag 6 september 2014

Bra kundsupport Garmin!

Nöjd kund för liten insats

Har haft problem med data-/laddningssladden till min Garmin Forerunner 110, den plastiga clipmojängen pajade. Testade att kontakta Garmins kundsupport, inte riktigt medveten om att det faktiskt var 2½ år sen jag köpte den och att det kanske är normalt slitage att en liten plastgrej går sönder. Det var inga problem dock, inom en vecka så har jag fått en ny sladd levererad, tack för det!


3 kommentarer:

  1. Är det där en Forerunner 110? jag har en likadan :D.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, visst är det det. Trotjänaren som hängt med ett bra tag nu. Har ibland känt ett sug efter att uppgradera till något flashigare, men näää, den här funkar ju faktiskt fint i all sin enkelhet :)

      Radera
    2. Japp den gör det den ska utan knussel. Min sladd börjar också bli lite besvärlig, det är ett himla micklande innan det blir kontakt så jag ska kolla om jag också kan få den utbytt.

      Radera