torsdag 4 september 2014

Sensommarvärme och post-semestervirus

Vik hädan förkylning

Förkylningar. De går inte att komma undan. Nu har jag drabbats av ett pendlande djäkulskap, vissa dagar frisk som en nötkärna, andra dagar bomull i huvudet och seg som sirap. Idag var en dålig dag. Bryt ut ordentligt eller försvinn goddamnit!! Det var var en jätte-jätteskön tordag det här, 20 grader, sol, riktig sensommarvärme - och så hade jag inga cykelben som dög till att ta tillvara på den. "Ja ä int bitter." Lena å andra sidan hade pangben och energi så det sprutade om det, for fram som ett jehu genom skogen. Gott att se :) Medan hon nötte krux kunde jag instagramma min cykel i skogen, det var ju en bra komplettering på så vis.



3 kommentarer:

  1. Hahaha halva jobbet är borta pga förkylningar och vab. Har klarat mig hittills :D men vem vet hur länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser likadant ut på mitt jobb, blir ju alltid så när folk sammanstrålar igen efter semestrar och sommarlov. Det är svårt att klara sig undan! Men har du tur så kanske du slipper denna gång :)

      Radera
    2. Jag slapp, inga förkylingar alls den här hösten. Minns jag rätt var jag aldrig sjuk för 10 år sen (då jag var vältränad) så jag gissar att det är cyklingen som börjar ge resultat. Nu gäller det att inte träna för mycket så man blir sjuk av det :D.

      Radera