måndag 10 december 2012

Starkare

Vissa perioder känns det som att gymträningen ger noll och intet, sen kommer det ett sånt där pass när vikterna bara flyger upp och man funderar på vad som hände egentligen. Det blev alltså en hyfsat bra inledning på nya veckan, inga jätteökningar men nog tusan har höstens slit i gymmet gett något ändå. Nu gäller det bara att bita i och fortsätta på det inslagna spåret under vintern, en starkare cyklist är en bättre cyklist - målbilden för nästa sommar är rätt så klar.

Måndagar är bra träningsdagar för övrigt, gott om tid för långa dubbelpass, nu när jag återhämtat mig efter morgonens övningar i råstyrka så ska jag dra vidare till spinningsalen och köra lite tröskel tänkte jag. Det kommer bli svettigt och jobbigt, precis så som jag vill ha min måndag!

2 kommentarer:

  1. Härlig känsla när resultaten kommer! Bra jobbat med styrketräningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se hur länge träningsflytet håller i sig den här gången :) Klart lättare att motivera sig när det märks resultat iaf.

      Radera