måndag 3 november 2014

Slut på semestern - Gran Canaria har levererat

En förhandstitt

Ska knåpa ihop ett par RR från veckan som varit, måste bara samla ihop bilder och intryck och mig själv först, hitta tillbaka till vardagen efter veckan på resande fot. O du underbara, varma, bergiga ö! Känns overkligt att sitta hemma i gråslasket igen, det var ju alldeles nyss den varma vinden rufsade om i mitt hår och vi promenerade barfota med sand mellan tår. Nej, jag måste landa ordentligt här hemma först, sen återkommer jag med berättelserna om cykelturerna i bergen!


2 kommentarer:

  1. Ser fram emot vad som komma skall...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite avis på dig som har din resa framför dig, förväntansfullheten är ju nästan halva grejen. Nåväl jag har mina upplevelser att se tillbaks på åtminstone och det är kul att knåpa ihop bilder och RR från resan.

      Radera