tisdag 14 oktober 2014

Blandar och ger - cyklingen vinner alltid

Wet 'n' wild

Blandade aktiviteter i helgen: löpning, inlines, tårtätning. Återkommer ändå alltid till cykeln, det är fasiken inget som slår den alltså. Idag var det visserligen snäppet roligare att fota än att halka sig fram över höstslemmiga rötter, fast jag känner mig aldrig så hemma som i cykelsadeln ändå. Jag har aldrig kommit överens med stigcykling i blötma, blir mest rädd och frustrerad, spänner mig, sen går det ännu sämre. Har för kass teknik helt enkelt. Trots det är det ändå cykling > alla andra aktiviteter. Punkt. 


Dagens första bild, när jag fått upp värmen nog mycket 
för att kunna stanna och lossa på vantarna en stund. 


Typisk norrländsk, icke-namngiven myr. Någonstans i krokarna runt Grössjön. 
Nothing much going on here. 


Halkiga dödslöv på slemmiga dödsrötter. 


Spångest? Plankorna var inte att leka med idag.


Blötma...


Grössjön! Vacker i höstskrud.


Slippriga, oförlåtande hällar. 


2 kommentarer: