måndag 18 november 2013

Åter från Gran Canaria

Hemma igen, med förkylningen från h-e i bagaget. Innan förkylningen bröt ut fick jag dock många fina dagar i Atlantens vågor, bland kanariska berg och sanddyner i öknen. Aktiv semester var det ja. Inväntar bilder från mitt resesällskap innan jag skriver ner hela historien.

På cykel bland bergen.

Cannondale Rush - första gången jag cyklar på riktigt på en 29-tummare,
det kommer vara värt en extra utläggning så småningom.

Las Dunas de Maspalomas. Aldrig sett nåt liknande ställe, någonsin. 

5 kommentarer:

  1. Härligt! Jag inväntar OTÅLIGT full rapport! Lunchcykling snart? Ja?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Edit: Ej härligt med helvetisk förkylning, dock med sand, vågor och berg.

      Radera
    2. Förkylningen hade gärna fått utebli, men resten var awesome. Ja ja ja - lunchcykling snarast! Efter sjukan men innan snön!

      Radera
  2. Ser fantastiskt ut!! Krya på dej fort nu så du hinner njuta av lite novemberskog ännu innan snön kommer! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar hårt på krya-på-sig-biten, måste hinna cykla mer på barmark.

      Radera