fredag 2 november 2012

EFIT - min dag i bilder

Ett Foto I Timmen. Egentligen tog jag bilderna för ett annat sammanhang, men varför inte hiva upp dem på bloggen också? Det inkluderar förstås några cykelbilder från dagens pass, samt lite annat som visar vad jag pysslar med i mitt liv en torsdag i november.

Cykelpasset idag gick vid Nydala och Bräntberget. Canyonen står fortfarande still i brist på dämpare så jag får hålla till godo med lillcykeln, men det går bra det också, fast inte särskilt fort. Man får kämpa lite för att få med sig 14 kg kompakt dirthoj över rötterna :)


2 kommentarer:

  1. Vad kul att få en liten glimt av ditt "vanliga" liv! Har sett detta med en bild i timmen på en annan blogg häromdagen, ett kul sätt!

    Och när jag ser dina bilder blir jag riktigt nyfiken på vad du jobbar med! Provrör, lite gaslåga...forskar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra gissning, men nej, jag håller inte på med forskning (längre). För tillfället jobbar jag som en helt vanlig labråtta.

      Radera