lördag 21 april 2012

Ett årsmål är uppnått!

Har ett stående träningsmål på Funbeat som innebär att jag ska cykla mer än föregående år. Samma mål har varit uppsatt ända sedan jag började logga träningen 2009. Men aldrig tidigare har detta årsmål uppnåtts redan i april månad!
Under 2011 skrapade jag ihop 8,316 minuter i cykelsadeln*. Med gårdagens landsvägsrunda inräknad så har jag hittills i år cyklat 8,340 minuter.

2012 års version av mig själv spöar förra årets med hästlängder! 

* Följande träningsformer är inräknade: Cykling, Cykling - Landsväg, Cykling - Mountainbike, Cykling - Testcykel, Motionscykel, Spinning. 

4 kommentarer:

  1. Snyggt! I slutet av året har du nog cyklat mer än 2011 även exkl inomhuscyklingen :)

    SvaraRadera
  2. Skulle tro det :) Om inget oförutsett inträffar.

    SvaraRadera
  3. Du har väldigt många roliga grafer i din blogg. Vilka program använder du?
    Riktigt rolig läsning!

    /Christian

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christian! Kul att du uppskattar läsningen :)
      Graferna kommer från Funbeat och Garmin Connect. Funbeat använder jag sedan länge som träningsdagbok och där finns inbyggda möjligheter att skapa roliga diagram, som t.ex. målsättningsmätaren här ovan. Data från puls-/GPS-klockan laddar jag upp till GC och får ut pulskurvor, kartor och sånt.

      Radera