onsdag 25 april 2012

Delad träningsglädje är dubbel träningsglädje

Jag är för vek för att köra de riktiga långpassen utomhus ännu, klimatet är alltför bistert, så det blev inomhuscykling igen. Men för att lätta upp det annars lite enformiga "distanspasset" i spinningsalen så hade jag åtminstone sällskap idag av en medcyklist. Delad träningsglädje är dubbel träningsglädje! Fyra spinningpass i rad landade dagens övningar på. Total träningstid 3h 46min och en medelpuls på 73%. Känslan under passet var ljusår ifrån gårdagens lidande, det är cykling som är grejen helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Jag är för vek att spinna så länge inomhus även om jag rivit av ett och annat 3 timmar som instruktör, grymt jobbat och imponerande av dig!

    Snart kommer värmen och njutningsfulla långpass ute!

    SvaraRadera
  2. Mm, jag kollar väderprognoserna varenda dag. Äntligen ser det ut att vara tvåsiffriga plusgrader i sikte!! :D Och sol!!!

    SvaraRadera