söndag 25 augusti 2013

Underbara(?) fjällcykling

Tre väldigt, väldigt olika cykeldagar ligger nu bakom mig. Höjderna runt Hemavan har visat alla sina olika sidor. Regn, dimma, blockterräng, hagel och isvind likväl som sol, vindstilla och ett fantastiskt flow. Man vet aldrig riktigt vad man ska bli bjuden på när man far dit, förutom ett utomordentligt trevligt sällskap av peppiga cyklister. Trots att jag nästan förfrusit alla fingrar, kraschat sönder ett bromshandtag och återigen tappat låtsastanden så jag går runt med en glugg där framme så är jag ändå fantastiskt nöjd även med denna fjällvistelse. Landskapet är magiskt och cyklingen helt otroligt bra, när den väl är bra. Jag ska naturligtvis lägga ut orden lite mer i kommande blogginlägg! 

Det som började med misär blev sen helt fantastiskt bra! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar