lördag 31 augusti 2013

I Röbäcksskogen igen

Återigen slås jag av hur kul det ändå är att hänga runt i de lokala skogarna. Trots de häftiga fjällturerna så blir man så barnsligt glad även av att bara köra t.ex. ryssrundan i Röbäck - som jag ju kört jag vet inte hur många gånger. Tog en tur med en rutinerad räv och två stycken som inte cyklat där förr. Det är så roligt att få visa sina favoritstigar för nytt folk!

Eftersom det är en av de roligaste stigarna jag känner till i krokarna så är den ju inte helt oteknisk. Det blev några stopp med peptalk och tips om hur man bäst ska försöka ta sig an alla små stenkanter utför det lilla, lilla berget.

Skön runda med skönt folk. Det är gött att vara hemma i skogen igen! 

Min kära Canyon rullar så fint på hemmastigarna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar