måndag 8 december 2014

Datorfri vecka och ett pass jag inte vill tala om

Befriande

Kan tycka ibland att det går för mycket tid framför datorn, därför blev det en dator- och därmed bloggfri vecka här i december. Hann med en del annat istället, shopping, julbak, en konferens/kick-off/julfest-tripp med jobbet osv. Fast det blev inte mycket till träning under den frisatta tiden, ett skidpass igår bara, ett pass jag lämnar därhän och bara glömmer.
Och kommande vecka? Vette tusan vad jag ska hitta på i veckan, det är frukstansvärt isigt där ute. Kanske jag tvingas krypa in i ett gym för att piska igång kroppen efter den förslöande veckan? Eller så blir jag fast här framför skärmen, nu när hela internätet ligger för mina fötter igen ;)

Från ett pass att glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar