tisdag 4 augusti 2015

På gång igen

Långvila

Yep, jag lever än, om någon trott något annat. Men det har varit skralt med cykling och träning överlag, energi-nivåerna har varit på minimum och mer angelägna göromål har sugit det sista krutet ur mig. Gör ett försök nu att komma tillbaks till det aktiva utelivet, kör en liten nystart och jagar efter rörelseglädjen utan prestationskrav. Bloggar när jag får tid för det, men det är i vanlig oordning på Instagram de mer frekventa uppdateringarna kommer dyka upp!

Just idag tog jag ut XC-cykeln i Umåker-skogen. En easy ride med bara några soltrötta mygg till sällskap, ganska precis vad jag behövde för att känna efter hur kropp och huvud reagerade på den här "konstiga" och ovana aktiviteten igen. Och det gick väl bra, såpass att jag snart vill göra det igen iaf :)

 

Dagens kassettkringla.

2 kommentarer:

  1. Härligt med lite aktivitet på bloggen (och i skogen :)) igen, jag har saknat dig! Hoppas att du får en riktigt fin cykelsensommar! Blire nå fjäll?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också saknat mig och bloggandet ;) Inge fjäll i år, planen fanns där men käppar i hälsohjulet sätter stopp.

      Radera