fredag 11 maj 2012

Vad gör man på en mittemellandag?

Nackdelen med att inte köra efter ett inrutat träningsschema är att det ibland dyker upp dagar där jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på i träningsväg, samtidigt som det blivit lite för många cykelpass i rad. Det är sådana dagar det brukar bli typ löpning, långa skogspromenader, styrketräning och snart lär väl inlinesen åka fram också. Inget av det kändes tilltalande idag dock, det är ju cykling som är det roliga! Men väderläget var osäkert så jag kollade till slut vad IKSU hade att erbjuda. Ett pass CXWORX och en radda inomhuscykelpass blev det ändå denna fantasilösa dag. Spinningen blev snäppet hårdare än jag tänkt mig egentligen, men det går inte alltid att lägga i bromsen.

Får se hur länge träningsvärken i magen tänker sitta i den här gången, efter premiärpasset med CX förra veckan tog det närmare tre dagar innan det släppte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar