lördag 30 januari 2016

Cykling på riktigt, med snö och snor och solsken i blick

Årets första cykeltur

Solen lockade ut mig på en cykeltur, det är ju så lite snö att jag tänkte det borde gå fint att cykla i skogen så länge några promenister trampat till några småstigar. Och det hade de! Duktiga promenister. Dessutom hittade jag åt ett tillkört skoterspår. Fint underlag för lite glädjecykling. 3 minusgrader kändes behagligt efter senaste tidens köldknäpp. Det här kändes sjukt mycket bättre än att köra ett trainerpass, vilket jag först var på väg att göra. Dessutom fick jag inviga nya actionkameran, jag trillade dit på den lilla GoPro Hero4 Session. Pytteliten, jättesmidig, inte särskilt dyr längre. Fast den hade lite kämpigt i dagens ljusförhållanden med den jätteljusa snön i solsken varvat med väldigt skuggig skog. Kul liten leksak. Kommer bli fler filmer framöver på bloggen och Instagram med andra ord :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar